Ramadhan Returns



Assalamualaikum dearies ^_^

Just drop by to wish everyone a Salam Ramadhan Al- Kareem and Selamat Berpuasa. Syukur Alhamdulillah the beautiful blessing month has return. Insya'Allah semoga ramadhan this year memberi kita lebih keberkatan dan kekuatan. Insya'Allah semoga kebahagian menanti kita di bulan syawal nanti. Aamiin.

Itulah doa saya utk bulan ramadhan ini despite all the haywire i been through just before ramadhan started. Semoga kemunculan ramadhan ini memberi saya kekuatan dan semoga kebahagian menanti (miracle happens) bila munculnya syawal nanti. Yup, saya dan beberapa org rakan telah diberi dugaan yg agak besar sblum ramadhan ini. Insya'Allah ramadhan will help us heal. Insya'Allah semoga semua urusan dipermudahkan. My objectives during ramadhan is to bykkan ibadah and also loose some weight la. Hehehe!!!!!!!!!!!! Syukur Alhamdulillah so far my Misi Be Fit 2018 is going well although i masih x tercapai target. But i'm happy with the progress i'm doing. 

Selain itu, saya juga menyusun 10 jari memohon ampun maap sekiranya ada salah dan silap yg saya lakukan x kira sengaja atau x sengaja kpd dearies sumer. Kosong2. No hard feelings ya. 

Ok'lah, that's all.

Khungang Haseyo ^_^

Fadima Mooneira

#Ramadhan2018 #FadimaMooneiraBlogspot

Comments

Popular Posts